Оголошено конкурс студентських робіт імені Ігоря Ткаченка на 2016-17 н.р.

 

Іменний фонд Ігоря Ткаченка, одного із основоположників маркетингу та маркетингових досліджень в Україні, оголошує конкурс студентських аналітичних робіт на здобуття благодійної допомоги у 2016-2017 навчальному році.

 

Це вже десятий конкурс, який проводить компанія TNS та інші засновники фонду для студентів спеціальностей «Соціологія» та «Зв’язки з громадськістю». Учасники конкурсу можуть написати роботу і вибороти право отримувати щомісячну благодійну допомогу.

 

Умови участі в галузі PR:

- для студентів маґістерської програми НаУКМА «Менеджмент зв’язків з громадськістю» або студентів бакалаврських та маґістерських програм НаУКМА, що прослуховують (або прослухали) дисципліни сертифікатної програми «Теорія і методика зв’язків із громадськістю»;

- написання роботи в електронному вигляді на одну з обраних тем:

1. Як знайти свого споживача за допомогою Інтернет

2. Як вибрати ефективні соціальні мережі в залежності від цільової аудиторії

3. Смартфони і їх вплив на поведінку споживачів

4. Смарт-ТВ vs традиційне ТБ: перспективи та реалії.

5. Сегментація інтернет-користувачів.

6. Просування В2В бізнесу у соціальних мережах: наскільки це ефективно?

7. Власна тема

 

Умови участі в галузі соціології:

- для студентів маґістерської або бакалаврської програми спеціальності «соціологія»;

- написання роботи в галузі маркетингових досліджень (робота в електронному вигляді, що містить концепт аналітичного дослідження, гіпотези та завдання, опис процедури аналізу даних, результати та висновки) на вибір:

1. Споживацькі настрої в умовах кризи

2. Середній клас в Україні

3. Онлайн поведінка населення України

4. Зміна стилю життя українців

5. Фінансовий ринок України очима споживача

6. Українські водії: хто вони?

7. Аналіз масиву даних TNS*

8. Власна тема

 

Процедура розгляду заяв та визначення кандидатур переможців

Студенти, які бажають взяти участь у конкурсі, повинні вислати свої роботи на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. до 15 жовтня 2016 р. включно.

У листі також необхідно вказати ім’я, прізвище, факультет, спеціальність, рік навчання та контакти студента (телефон, електронну пошту), тему листа зазначити як «На конкурс ім. І. Ткаченка».

 

Студенти-соціологи, які бажають написати роботу за результатами обробки масиву даних** компанії TNS, повинні написати запит на отримання масиву даних у форматі SPSS на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. не пізніше 20 вересня 2016 р.

 

Після отримання запиту компанія протягом 3-х робочих днів надає для обробки масив даних форматі SPSS.

Оцінювання складається з 2-х етапів:

оцінка роботи (70 балів) та оцінка презентації роботи (30 балів).

 

Презентація робіт проходитиме в офісі компанії TNS у першій половині листопаду 2016 р., точна дата презентації буде повідомлена пізніше.

 

Щомісячною благодійною допомогою нагороджується найкраща робота в галузі PR та найкраща робота у галузі соціології, а другі та треті місця отримують разову фінансову винагороду.

До складу конкурсної комісії, яка розгляне роботи, заслухає презентації робіт учасників конкурсу, визначить та затвердить кандидатури переможців, ввійдуть викладачі НаУКМА, провідні фахівці TNS, представники співзасновників фонду.

 

Засновники Іменного фонду Ігоря Ткаченка:

Компанія "Євроіндекс", Сергій Ткаченко, Bounty SCA Ukraine, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, "Євросувенір", "Український медіа холдинг", Академія Реклами, Володимир Хливнюк, Рекламна агенція «Марсмедіа».

З 2008 року провідним партнером Іменного фонду Ігоря Ткаченка виступає компанія TNS, експерт у галузі соціологічних та маркетингових досліджень, одним із засновників якої був Ігор Ткаченко.

 

Для учасників та переможців конкурсу компанія TNS розглядатиме можливість працевлаштування у компанії.

 

*Додаткову інформацію можна отримати в компанії TNS:

у Марини Терещенко, тел. 201-10-15, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. або Тетяни Чигирин, тел. 050 351 57 75, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

*Аналіз масиву даних, який пропонує компанія TNS (дослідження MMI Ukraine проводиться 4 рази на рік, масиви подаються за 2012 - 2015 рр.)

1. Демографічна інформація.

2. Психографічна інформація (судження та цінності).

3. Інформація про дозвілля і розпорядок дня:

- подорожі по Україні та закордон

- спорт

- музика

- відвідування закладів громадського харчування

- проведення вільного часу

- розпорядок дня (будні і вихідні): сон, їжа, навчання, робота, рух у транспорті та ін.

- бюджет часу (медіа споживання (преса, ТВ, радіо, Інтернет), відвідування супермаркетів і т.д.).

 

4. Інформація щодо споживання товарів і послуг:

• продукти харчування:

- гарячі напої (кава, чай)

- прохолоджувальні напої

- кондитерські вироби (шоколад, цукерки)

- продукти швидкого харчування (сухарики, горішки, чіпси, жувальна гумка, шоколадні батончики, морозиво)

- молочні продукти (молоко, глазуровані сирки, йогурти, масло, маргарин)

- майонез, кетчуп, соуси, олія, приправи, спеції

- продукти швидкого приготування (супи, вермішель, пюре, сухі сніданки)

• фінансові послуги:

- банківські картки

- депозити

- грошові перекази

- страхові послуги

• інформація щодо автомобілів:

- наявність автомобілів

- автомобільна апаратура

- шини

- мастильні матеріали

- бензин, пальне, АЗС

• сучасні технології:

- мобільний зв’язок

- комп’ютери та Інтернет

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна