Новини

У Могилянці відбувся Ярмарок Кар’єри-2018

 

30 березня Центр кар’єри та працевлаштування студентів НаУКМА організував у Могилянці 26-ий Ярмарок Кар’єри.

 

Подія розрахована передусім на студентів старших років навчання, проте серед відвідувачів були і першокурсники.

Про вакансії у своїх компаніях розповідали представники 1+1 медіа, 3Shape, Arzinger, AVELLUM, BAKER TILLY, EVO, EY, KPMG, Nestlé, Procter & Gamble, PwC, Redcliffe Partners, Sigma Software, Transparency International Ukraine, Unilever Ukraine, «Бурда-Україна», Делойт, Інфопульс, КМ Партнери, Санофі, Юридичної фірми "Ілляшев та Партнери", CITI Ukraine, Корпорації Roshen, Roland Berger, RB Україна.

 

Представники компаній привертали увагу не тільки гучними назвами, а й цікавими фішками – одні пропонували порозв’язувати головоломки, інші – покрутити колесо фортуни, ще інші – скласти з магнітів пазл-карту України. Окрім інформаційних флаєрів та буклетів, ледь не кожна компанія пригощала відвідувачів цукерками та дарувала на пам’ять традиційну сувенірну продукцію – блокноти, ручки, олівці. Студенти рідко мають достатньо практичного досвіду та не можуть працювати повний робочий день. Тому переважно роботодавці пропонують не готові вакансії, а стажування. Це чудова можливість поєднувати навчання з роботою, відчути на собі вимоги сучасного ринку та роботи у великій компаній, а також здобути необхідні навички в обраній галузі.

 

Ми запитали представників компаній, чому вони шукають майбутніх працівників зокрема і в Могилянці та чого найчастіше бракує кандидатам, коли вони влаштовуються на роботу.

Оксана Довженко, начальник відділу кадрів «Бурда-Україна»:

«Ми не перший раз беремо участь у ярмарку Могилянки. Ми задоволені тим рівнем студентів, тією якістю навчання, яке надають саме в Могилянці. Ми б хотіли з цими людьми продовжувати працювати або пробувати їх на стажування, на практику. Ми вважаємо, що це перспективні молоді майбутні працівники. Щодо знань, яких бракує кандидатам, ми б хотіли, щоб студенти медійних напрямків, філологи вивчали все, що відбувається в інтернеті. Тому що ця сфера буде розвиватися, і всі ці терміни, на кшталт «SEO/пошукова оптимізація сайту», «пошуковики», «план створення контенту» не повинні бути чужими словами для потенційних кандидатів, вони повинні володіти тематикою».

 

Анна Король, директор з управління персоналом у юридичній компанії Arzinger:

«Наразі ми шукаємо стажерів, тому що активно розвиваємося. Влітку в нас буде дуже багато роботи, тому нам потрібні світлі голови, які будуть допомагати нам і паралельно розвиватися, здобувати свої перші навички у сфері юриспруденції. Шукаємо стажерів зокрема і в Могилянці, тому що знаємо, що у вас дуже сильний факультет правничих наук. А також наш керуючий партнер викладає в Києво-Могилянській академії. Тому у нас дуже тісні, майже рівні зв’язки».

 

Єлизавета Максимець, старший спеціаліст із рекрутменту та розвитку бренду роботодавця, представник компанії EY:

«Ми вже багато років беремо участь у ярмарках вакансій у провідних ВНЗ, зокрема і в Києво-Могилянській академії. Шукаємо талановиту молодь, третій-шостий курси, які готові почати кар’єру в міжнародній компанії з часткового працевлаштування, бо стажування у нас починається переважно якраз із часткової роботи – на неповний робочий день.

Ми шукаємо фінансистів, економістів, юристів, яким цікаво вже розпочати роботу і кар’єру в міжнародній компанії. Серед навичок, яких найчастіше не вистачає потенційним працівникам – англійська мова, рівень якої кандидати часто завищують. Іноді не вистачає знань більш практичного характеру, але це зрозуміло, тому ми і очікуємо гарне знання теорії, а практичні навички будуть реалізовані вже на роботі. Також часто не вистачає гнучкості, «широкого» світогляду і знань із різних сфер, вільності думок».

 

 Фоторепортаж можна переглянути за посиланням.

 

Матеріал підготувала Олеся Далебіга, (МП-2, філологія), відділ стратегічного розвитку НаУКМА  

© 2012-2019 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна
OSense O-Sense