Третя конференція викладацької майстерності в НаУКМА відбулась онлайн

 

18 червня у НаУКМА в онлайн форматі відбулась Третя конференція викладацької майстерності, що була присвячена викладанню на відстані. 190 учасників із університетів усієї країни обмінювались досвідом щодо практик дистанційного навчання.

«Звісно, ми традиційно планували зібратися в Могилянці на живу Конференцію, але карантин вніс свої корективи й ми, довго не думаючи над темою, вирішили проводити конференцій онлайн і про онлайн, - розповідає співорганізаторка Конференції, керівниця напрямку підвищення кваліфікації викладачів НаУКМА Наталя Старинська. – Зазвичай ми проводимо цю конференцію лише для викладачів Могилянки, але теперішні умови спонукали нас зробити її відкритою й поділитися могилянським досвідом дистанційного навчання з колегами та колежанками з інших університетів».

На Конференції виступали 13 спікерів, котрі 7 годин у рамках 4-ьох тематичних панелей ділилися з учасниками порадами.

Перша панель була присвячена моделям, інструментам, формам та методам створення онлайн курсу: 

  • про загальні підходи до розробки курсу в дистанційному форматі та, зокрема, про викладання точних наук розповіла Світлана Дрінь, старша викладачка кафедри математики НаУКМА;
  • про мотивацію студентів до вивчення дисциплін - Лариса Довга, професорка кафедри культурології НаУКМА;
  • як перевести курс фізики для магістрів в дистанційний формат - Лариса Хоменкова, доцент кафедри фізико-математичних наук НаУКМА;
  • про виклики та про те, чому важливо враховувати зворотний зв’язок від студентів - Іван Яцкевич, заступник декана, доцент кафедри приватного права НаУКМА.

На другій панелі «Виклики оцінювання: що оцінюємо, сесія онлайн, баланс навантаження, доброчесність» говорили: 

  • про гнучкі підходи у викладанні і як це допомагає підвищувати навчальний ефект - Максим Корнійчук, випускник, викладач кафедри мультимедіа систем НаУКМА;
  • як зберегти атмосферу особистого спілкування та залучення студентів, і провести сесію без надмірного навантаження - Анастасія Онатій, випускниця, старша викладачка кафедри української мови НаУКМА;
  • як організувати синхронне тестування на майже тисячу студентів, і що потрібно врахувати, щоб такий амбіційний план вдався - Дмитро Мазін, випускники, завідувач кафедри англійської мови,
  • як забезпечити дотримання правил академічної доброчесності в дистанційному форматі - Ольга Бершадська, керівниця Центру забезпечення якості освіти та старша викладачка кафедри англійської мови.

Про підтримуюче середовище в університеті на час дистанційного навчання говорили на третій панелі: 

  • як робота зі старостами може зберегти психологічне здоров’я всіх студентів університету - Діана Проценко, випускниця, керівниця відділу по роботі зі студентами НаУКМА;
  • як можна організувати психологічну підтримку викладачів, навчити їх підтримувати себе та одне одного - Сергій Богданов, керівник Центру психічного здоров’я та психосоціального супроводу.

На четвертій панелі «Могилянка для викладачів: спільнота, інформаційна, методична та технічна підтримка» говорили про: 

  • те, де шукати допомоги, якщо у вас труднощі з технічними питаннями - Олександр Поддєнєжний, керівник Центру електронної освіти НаУКМА;
  • як зберегти відчуття спільноти на відстані - Валерія Казадарова, керівниця стратегічного відділу НаУКМА;
  • де шукати інформацію щодо методики викладання в онлайн форматі - Ольга Бершадська, керівниця Центру забезпечення якості освіти НаУКМА;
  • можливості підвищення кваліфікації викладачів в НаУКМА - Наталя Старинська, керівниця напрямку підвищення кваліфікації викладачів НаУКМА. 

Команда організаторів конференції запрошує після перегляду відео, заповнити коротку форму зворотного зв’язку: «Це забере не більше 3 хвилин, а для нас стане важливою інформацію, яку ми використаємо, щоб зробити Четверту конференцію ще кориснішою». 

© 2012-2022 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна