Повідомлення щодо формату навчання в НаУКМА

 

У зв’язку з великою кількістю звернень щодо рішення адміністрації Національного університету “Києво-Могилянська академія” про змішаний формат навчання на 1 році бакалаврських і магістерських програм, та дистанційний формат навчання на інших курсах в Могилянці через карантинні обмеження, цим повідомленням хочемо надати відповідь на отримані звернення.

 

 

Ми дбаємо про якість навчання в НаУКМА та не менше дбаємо про здоров’я та безпеку наших студентів, аспірантів, викладачів і співробітників. Водночас прагнемо спільнотою повернутися до звичайного, докарантинного життя. Проте відсоток вакцинованих співробітників НаУКМА становить близько 60%, а вакцинованих студентів наразі дуже мало.

 

З травня 2021 року робоча група Академії, яка формувалася з представників усіх підрозділів, долучених до підготовки та проведення навчального процесу, працювала над сценаріями виходу на навчання студентів у новому 2021-2022 навчальному році.

 

Одним із найімовірніших сценаріїв був варіант змішаного навчання для окремих факультетів, які ухвалили рішення взяти відповідальність за організацію такої гібридної методики навчання студентів відповідних факультетів. Але, зважаючи на низку об’єктивних причин, які виникли перед початком навчального року — кількість захворювань на COVID-19, яка зростає, та взята відповідальність Академії за здоров’я могилянців — адміністрація Академії ухвалила зважене рішення щодо введення змішаного навчання для 1-го року бакалаврських і магістерських програм, а також продовження дистанційної форми для старших курсів. Дистанційне навчання в НаУКМА реалізується через систему управління дистанційним навчанням (платформу DistEdu), систему керування вмістом, відповідного кадрового, матеріально-технічного та фінансового забезпечення. Це не заочне навчання.

 

Окрім того, дистанційне навчання реалізується в синхронному та асинхронному режимах.

 

Під час синхронного режиму навчання учасники одночасно приєднані до спеціалізованого середовища дистанційного навчання, організованого за допомогою програмного забезпечення. Під час асинхронного режиму навчання учасники взаємодіють між собою із затримкою в часі, застосовуючи водночас механізми розміщення (обміну) текстової, графічної та/або відео-, аудіоінформації, використовуючи сучасні інформаційно-комунікаційні технології.

 

Однак, розуміючи важливість фізичної присутності студентів в аудиторії під час навчального процесу, отримання знань безпосередньо від викладачів, соціалізації студентської спільноти, що є невід'ємною частиною навчання, робочою групою нині розглядаються два сценарії поступового виходу на змішане навчання, а надалі – в повне аудиторне навчання.

 

1-й сценарій — це вихід студентів після тижня самостійної роботи, що припадає на жовтень.

2-й сценарій — після Нового року, на весняно-літній семестр. Обидва варіанти можливі за умови, якщо епідемічна ситуація в країні не буде погіршуватися.

 

Медична служба Академії щодня моніторить показники захворюваності на офіційному порталі Міністерства охорони здоров’я та надає звіт щодо поточної ситуації задля оперативного прийняття рішення щодо навчального процесу в разі погіршення чи покращення ситуації із захворюваністю.

 

Від імені адміністрації НаУКМА  

© 2012-2021 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна