Визначено переможців конкурсу дослідницьких робіт імені Ігоря Ткаченка

Tkachenka final

У листопаді 2024 традиційно стартував щорічний конкурс наукових робіт імені Ігоря Ткаченка для студентів факультету економічних наук (ФЕН) та факультету соціальних наук і соціальних технологій (ФСНСТ) НаУКМА. Студенти мали чотири місяці на підготовку дослідницьких проєктів, які вони представили конкурсній комісії, до складу якої увійшли співзасновник конкурсу Сергій Ткаченко, експерти компанії «Кантар Україна» та викладачі НаУКМА.

 

Цьогоріч на першому етапі конкурсу було подано 23 роботи. Учасники обрали надзвичайно актуальні та суспільно важливі теми для дослідження. До фіналу пройшли 11 найкращих проєктів, які отримали найвищі оцінки за результатами попереднього відбору. Серед проєктів-фіналістів виявилися дослідження Анастасії Волевахи, Софії Балакіної, Олени Гринчишеної, Аліни Слободян, Ольги Жабровець, Уляни Подолян, Богдана Ременця, Милиці Допіри та Юлії Кондратюк, Катерини Власюк, Антона Загорного та Івана Дьяченка.

 

Фінал конкурсу відбувся 2 травня в офісі компанії «Кантар Україна» — співорганізатора заходу. Учасники презентували свої проєкти перед конкурсною комісією, відповідали на запитання журі та отримали фахові коментарі й рекомендації щодо подальшого вдосконалення досліджень.

 

За результатами фінального етапу переможцями стали:

 

І місце — Олена Гринчишена, студентка 3 року навчання БП «Маркетинг» з дослідженням «Ефективні стратегії email-маркетингу на українському ринку»;

 

ІІ місце — Софія Балакіна, студентка 1 року навчання МП «Соціологія» з роботою «Вплив особистісних рис і копінг-стратегій на рівень стресу серед студентів».

 

Співзасновник конкурсу Сергій Григорович Ткаченко привітав учасників та переможців і відзначив, що конкурс 2025 року став найсильнішим за всю його історію — з моменту заснування у 2006 році.

 

Переможці поділилися враженнями про конкурс

 

HrynchyshenaO
Олена Гринчишена:
«Щиро дякую пані Катерині Пічик, нашій викладачці, яка мотивувала студентів Маркетингу взяти участь у конкурсі Kantar. Саме завдяки її підтримці та знанням, які вона нам передала, ми змогли якісно підготувати свої роботи. Особисто мене вона надихнула обрати тему емейл-маркетингу.

Була приємно вражена високим рівнем організації — це справді дуже теплий досвід. Я почувалася впевнено та комфортно, і це, без сумніву, заслуга організаторів.

Також хочу висловити велике спасибі суддям. Конструктивна критика — це найцінніше, що може отримати студент. Відчувалося, що перед нами — справжні професіонали.

Kantar зайняв окреме місце у моєму серці!»

 

BalakinaS
Софія Балакіна:
«Конкурс імені Ігоря Ткаченка став для мене чудовою можливістю поділитися результатами власного дослідження зі спільнотою однодумців. Це була не лише нагода презентувати свою роботу, а й отримати фідбек від експертів галузі, в якій прагну розвиватися.

Під час конкурсу я отримала багато цінних порад, а також мала надзвичайно приємну нагоду познайомитися з людьми, так само захопленими аналізом даних і пошуком інсайтів, корисних для суспільства.»

 

Могилянка висловлює щиру вдячність засновнику конкурсу Сергію Григоровичу Ткаченку за створення Фонду імені Ігоря Ткаченка в НаУКМА.
Завдяки цьому конкурсу студенти отримують унікальну можливість представити власні дослідження експертам-практикам і розвивати свої прикладні навички.

 

Особливу подяку висловлюємо фахівцям компанії «Кантар Україна»Катерині Калюжній та Антону Пігіді — за щедре поширення знань і досвіду серед учасників конкурсу, а також Дарії Жиленко й Людмилі Опульській — за високий рівень організації заходу.

 

Окрема подяка нашим викладачам — доктору соціологічних наук Катерині Мальцевій, кандидату економічних наук Олені Пугачовій та кандидату економічних наук Катерині Пічик — за постійне залучення студентів до активного наукового пошуку та цінні поради з підготовки дослідницьких проєктів.

 

Вітаємо переможців!

 

Конкурс ім. Ігоря Ткаченка започаткований в НаУКМА у 2006 році. Його засновниками були приватні особи Ткаченко С.Г, Ткаченко В.І., Ткаченко О.І., Пекар В.О., Хливнюк В.Г. та група компаній TNS Україна (правонаступник — KANTAR Україна), Bounty SCA Ukraіne, Dialla Communications, MacHOUSE, OS-Direct, «Євросувенір», «Український медіа холдинг», Академія Реклами, Рекламна агенція «Марсмедіа», Агентство «Інфокон», які створили «Іменний фонд імені Ігоря Ткаченка» для підтримки розвитку студентів ФСНСТ та ФЕН НаУКМА. Фінансовим оператором коштів «Іменного фонду ім. Ігоря Ткаченка» є «Міжніродний Благодійний Фонд відродження Києво-Могилянської Академії».

Ігор Ткаченко — один із основоположників розвитку маркетингових досліджень в Україні. У 1992 році створив одну з перших в Україні рекламних компаній «Консалтинг Україна». Один із засновників маркетингової дослідницької агенції «TNS Ukraine» (2001 р.). Першим запровадив використання піплметрів у медіадослідженнях телебачення в Україні.

 

© 2012-2025 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна