Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 49

«Ведення переговорів»

відбувся сьомий тренінг з soft skills для студентів КМА

Тренінг «Ведення переговорів» у програмі «Профі+» відбувся з ініціативи випускниці НаУКМА, викладача Факультету правничих наук п. Діани Проценко. Студенти з радістю відгукнулись на пропозицію щодо проведення цього модуля.

Розпочинаючи визначенням характеру переговорів та їх видів і завершуючи тактиками впливу на опонента, могилянці крок за кроком осягали це щоденне мистецтво досягати своїх цілей шляхом їхнього культурного та ефективного узгодження з іншими людьми.

Зокрема, було розглянуто різноманітні стилі та підходи до переговорів, фази переговорного процесу і способи підготовки до них, пошук глибинних мотивів як своїх, так і інших учасників процесу. Тренери не оминули увагою емоційний аспект сторін переговорів, наголосивши на методах управління стресами, які часто стають перешкодами для ефективних переговорів. Окремою темою в контексті тренінгу стала маніпуляція - її розпізнавання та протидії, цінними були поради із власного досвіду тренерів.

Теоретичні основи ведення переговорів закріплювалися розглядом реального кейсу, завдяки чому кожен міг спробувати себе за переговірним столом і випробувати нові техніки в процесі симуляції. Із впевненістю можна сказати, що кожен учасник тренінгу вийшов із аудиторії готовим перенести цей незабутній досвід у своє повсякденне життя

Відгуки тренерів та учасників:

Діана Проценко, юрист, медіатор, розробник тренінгу, викладач Факультету правничих наук НаУКМА, випускниця НаУКМА 2005 р.:
Оскільки за фахом я сертифікований медіатор, займаюся медіацією та переговорами і паралельно викладаю цей курс в Могилянці, я погодилась провести модуль «Ведення переговорів» у рамках програми «Профі+». Вважаю, що ця тема є важливою для студентів, оскільки переговори становлять істотну і суттєву частину нашого повсякденного життя, а з іншого боку, зважаючи на мій досвід участі в ролі тренера в міжнародних турнірах, де я бачу багато переговірних команд із різних країн, я розумію, що українцям є над чим працювати в плані переговорної культури, потрібно переводити навички ведення переговорів на рівень свідомої компетенції. Моє зміщення акценту із практичної діяльності на викладацьку пов’язане із тим, що студентська аудиторія, особливо могилянці, своїми запитаннями та дискусіями завжди стимулюють розвиватися, робити щось краще, працювати над собою, що дуже надихає і не дозволяє залишатися на місці.

Наталія Безхлібна, юрист, медіатор, координатор з правових питань «Нісcан Мотор Україна», випускниця НаУКМА 2008 р.:
Навик ведення переговорів є тим інструментом, який дозволить студентам у подальшому вміти ефективно доносити своє бачення ситуації до контрагента, відстоювати свої реальні інтереси, вміти перетворювати опонентів у партнерів завдяки розумінню та уваги до їх реальних інтересів і потреб, а не витрачати час на "війну" із заявленими ними позиціями, адже як казав один китайський мудрець, "У будь-якій війні головне - не перемога, головне - не брати в ній участі». Коли ми починали тренінг, я думала, що якщо нам вдасться запалити у студентах іскорку інтересу до цієї теми та розуміння, як ці навички можна застосувати на практиці, то ми досягнемо поставленої цілі. Наприкінці, коли я спостерігала, як студенти готувалися до переговорів, як проводили дискусії, я зрозуміла, що все вдалося.

Юрій Ващенко, психолог-консультант, тренер, сертифікований медіатор:
Навики ведення переговорів є складовою більш загальних комунікаційних навиків. Так склалося, що наша система освіти орієнтована більш на засвоєння теоретичних знань, а не розвиток навиків. А без комунікаційних навиків неможливо досягти успіхів у житті, тому студент має самостійно розвивати ці навики. Студентська аудиторія дуже енергійна та емоційна, тож приємність від спілкування із нею посилювалася відчуттям високого енергетичного рівня, що підбадьорює і стимулює, тож сподіваюся на продовження співпраці. Мене зацікавив проект Профі+, тому що він є по-справжньому інноваційним, бо впроваджує нову модель навчання, орієнтовану на інтеграцію теоретичного знання та власного досвіду. Я бажаю успіхів цьому проекту.

Дениса Кучер, МП-2, фінанси:
Тренінг із ведення переговорів виявився для мене досить повчальним. Я вкотре переконався, що знати, як вести переговори, і вміти їх вести – дуже різні рівні володіння мистецтвом перемовин. Особливо цінною виявилась практика, якою були охоплені всі учасники (це велике досягнення – варто його зберегти на майбутнє). Це був і власне досвід перемовин в умовах асиметричної інформації, і чудова нагода виявити сфери власної некомпетентності, яскравіше їх окреслити. Висловлюю щиру подяку за створення умов для такого навчання.

Катерина Мельник, МП-2, теорія та історія української мови та компаративістика:
Тренінг з переговорного процесу дозволив по-новому глянути на самі переговори, адже до цього не доводилося часто стикатися із переговорами впритул. Хоча ми часто з кимось домовляємося, проте не сприймаємо це як цілеспрямований процес, ототожнюючи його з простим спілкуванням. Ми навчилися з¢ясовувати основні, глибинні, інтереси - як свої, та свого співрозмовника - а отже, комунікувати і вести спільні справи більш ефективно.

Лаура Бабаєва, МП-1, політологія:
Для мене корисним був досвід практичного застосування теоретичного матеріалу через пост-аналіз ведення переговорів, оскільки я могла звернути увагу на те, що особисто мені слід вдосконалити, підкреслити, а чого уникати. Тренінг надав можливість обрати індивідуальну тактику у переговорах та відкрив області для подальшого саморозвитку в цій галузі.

Олександр Кучер, МП-1, фінанси:
Дана тема стосується багатьох сфер людської діяльності, від проблем на роботі до домашніх негараздів. Звісно, вправне використання навичок ведення переговорів потребує постійного самоконтролю і чіткості виконання технік на кожній стадії переговорного процесу. За два дні тренінгу я зміг отримати теоретичні знання щодо ведення переговорів, а також випробувати набуті навички в кейсі-симуляції процесу переговорів. Під час аналізу виконаних завдань чітко виокремились основні недоліки. Тому, основним завданням залишається продовження використання набутих навичок для покращення своїх комунікативних здібностей.

Тетяна Яворська, біологія-3:
Загальні враження у мене позитивні, тренінг є важливою частиною курсу і я вважаю, що його потрібно включити в основну програму «ПРОФІ+».

Тренери доступно викладали матеріал і в повній мірі давали відповіді на наші питання. Найціннішими для мене були фідбеки від тренерів, які приділяли увагу кожному з учасників тренінгу і вказували в якому напрямку потрібно працювати, надавали поради на майбутнє. Переговори відкрили всі сильні та слабкі сторони кожного, дали зрозуміти в якому напрямку треба працювати. Найбільше запам¢ятався принцип «все має бути на столі», лише тоді можна перейти до торгів. В майбутньому буду використовувати навички, які здобула під час симуляції. Саме цей тренінг, як на мене, розрахований на невелику кількість учасників для того, щоб якісно проводити симуляцію та подальше обговорення, засвоїти лекційний матеріал і т.д. З чим ми і справились за 1,5 дні.

Фоторепортаж з тренінгу можна переглянути тут.



Підготувала Христина Парандій (політологія, 2 курс),

прес-центр НаУКМА, учасник програми «Профі+»

© 2012-2024 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна