Новини

Другий корпус НаУКМА прикрасив стріт-арт

Стіну 2 корпусу Києво-Могилянської академії прикраcив оригінальний малюнок у стилі стріт-арт.

Малюнок створено українським художником Володимиром Манжосом з колективу Interesni Kazki та французьким художником-муралістом Жюльєном Малланом. Написи на малюнку виконали українські каліграфістки Вікторія та Віталіна Лопухіни.

Проект здійснено за підтримки посольства Франції в Україні, Французького інституту та Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в рамках фестивалю “Французька весна 2013”.

Ініціатором та куратором проекту від НаУКМА стала спеціаліст служби президента університету Ірина Скоропад.

Офіційна презентація проекту за участі авторів малюнку, Надзвичайного та Повноважного Посла Франціії в Україні Алена Ремі, голови Дитячого фонду (ООН) ЮНІСЕФ в Україні Юкіє Мокуо та президента Києво-Могилянської Академії Сергія Квіта відбулася 25 квітня.

 

Проект здійснено на благодійній основі – художники працювали безкоштовно, щоб їхня робота прикрасила освітній заклад, в якому цінують творчість, інновації і дають якісні знання.

Саме знання стали головною ідеєю малюнка. Відповідаючи на питання, що для нього означають знання, художник Володимир Манжос сказав: «Знання – це не просто інформація, а та корисна інформація, яка допомагає в житті. Знання – це не завжди вчені ступені. Для мене більш важливим є знання певних простих правил про те, як влаштований світ, як все взаємодіє, і як правильно в ньому існувати».

Художник Жюльєн Маллан зізнався, що для нього знання означають свободу.

Віталіна та Вікторія Лопухіни: «Ми дуже поважаємо Києво-Могилянську академію, у нас там багато друзів, тому ми з радістю відгукнулися на запрошення зробити написи на малюнку. Крім того, ми “віртуально” знайомі з художником Володимиром Манжосом і нам було приємно нарешті познайомитись вживу в такому робочому процесі. І творчість Жюльєна нас вже давно надихає. Ідея малюнку нам близька. Зануритися в досвід попередніх поколінь не тільки корисно для себе, в цьому дійстві є особиста святість, яка не піддається логічному осмисленню. Знання – це фундамент нашого світогляду, розвитку, на фундаментальних знаннях формується власна думка про світ, особистий погляд на життя».

Ірина Cкоропад: “Нам дуже приємно, що саме тут, у стінах Могилянки вдалось реалізувати даний проект. Адже, інновації, креативність та творчість – це складові освітньої концепції нашого університету. Могилянка з моменту відродження і дотепер залишається освітнім і культурним центром, простором свободи, де кожен може себе проявити і реалізувати хорошу ідею. Свобода - одна з наших головних цінностей, а тому такі проекти дуже близькі нам по духу, бо ми так само іноваційні, відкриті і вільні у своїх проявах. Могилянка дає своїм студентам знання про світ і безліч можливостей реалізації у ньому, дає свободу, з якої народжується мистецтво. Особлива подяка нашим партнерам. Працювати в одній команді було для нас честю, а спілкування з художниками – одне задоволення. В процесі роботи ми отримали неоціненний досвід”.

 

Сюжет про те, як створювався малюнок

Сюжет з презентації малюнка

 

Володимир Waone Манжос – учасник всесвітньо відомого українського колективу Interesni Kazki.

Жюльєн Seth Маллан – всесвітньо відомий художник-мураліст.

Вперше він приїздив до України у липні 2012 р. для зйомок документального фільму про український стріт-арт.

Цього разу в рамках 10-ї «Французької весни» митець представив в Україні виставку фотографій своїх малюнків з усього світу та прикрасив своїми роботами декілька стін у Києві та Харкові.

 

Проект проведено разом з Посольством Франції та Французьким інститутом в Україні

за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.

 

За сприяння Управління охорони культурної спадщини та Департаменту міського благоустрою та збереження природного середовища

Подарунки та сувенірна продукція – студентський startup проект – KMA Store

Генеральні партнери 10-ої «Французької весни в Україні»:

КРЕДІ АГРІКОЛЬ БАНК та колекція ПРЕМ’ЄР ГОТЕЛІ

Офіційний авіаперевізник:

МІЖНАРОДНІ АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ

Генеральні медіа-партнери: UMH group та телеканал ICTV

Генеральний інтернет-партнер:

Афіша bigmir)net

Медіа-партнери:

Корреспондент,

радіо Європа плюс,

Теленеделя,

What’s on,

Воля

© 2012-2019 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна
OSense O-Sense