Нова бакалаврська програма «Зв'язки з громадськістю» у НаУКМА.

Перший набір уже в цьому році

 

Для вступу на бакалаврат програми «Зв'язки з громадськістю» (061 «Журналістика») необхідні сертифікати ЗНО з української мови та літератури, історії України – обов’язкова, математики або іноземної мови – на вибір. Кількість ліцензованих місць – 50. Навчання за кошти державного бюджету не передбачено, а вартість контракту повідомимо незабаром.

 

 

Мета програми - сформувати здатність управляти комунікаціями організації, формувати її пабліцитний та репутаційний капітал на основі високих професійних стандартів та етики PR.

 

Чому варто обрати PR у Могилянці?

Бо – це:

• Ґрунтовна, базована на міжнародних стандартах, академічна освіта, де ви вивчатимете англійську мову, політологію, соціологію, менеджмент, маркетинг тощо.

• Збалансоване поєднання теоретичної та практичної частин: дослідницька роботи (дослідження в сфері РR) та практичні навички .

• Практика під час навчання у відомих РR-агенціях і департаментах комунікації: Mainstream Communication & Consulting, Кабінет Міністрів України, інших провідних міжнародних та вітчизняних компаніях та PR-агенціях.

 

Що буде вміти випускник програми?

• Вести комунікацію в соціальних мережах;

• готувати різноманітні РR-матеріали (відео, буклети, рекламні повідомлення, статті, інтерв'ю тощо);

• розробляти та реалізовувати РR-програми та комунікаційні стратегії та оцінювати їхню ефективність та багато іншого.

 

Де зможе працювати випускник програми?

У консалтингових PR-фірмах, відділах зв'язків з громадськістю, департаментах комунікації органів влади, бізнес-компаніях, політичних та громадських організаціях та їх прес-центрах, продовжити своє навчання на магістерських програмах і займатися наукою.

 

Серед викладачів програми:

Валентин Королько – доктор філософських наук, професор,  почесний президент компанії Mainstream Communication & Consulting, член Міжнародної Асоціації  зв’язків з громадськістю (IPRA); Дмитро Коник – кандидат соціологічних наук, експерт з комунікацій Світового банку;

Леонід Зябрєв – керівник проектів і програм Департаменту комунікацій Національного банку України;

Ірина Тітаренко – кандидат наук, директорка Practicum, випускниця НаУКМА (БП «Соціальна робота», 2012 та МП «Менеджмент зв'язків з громадськістю», 2014);

Анастасія Нуржинська – кандидат педагогічних наук, випускниця Лондонської школи економіки, експертка з поведінкових комунікацій, засновниця Practicum і співзасновниця спільноти «Вище», працювала з ЮНІСЕФ, ПРООН, Місією Європейського Союзу, Світовим Банком.

 

На програмі передбачено 50 ліцензованих місць. Навчання лише за контрактом (за кошти фізичних та юридичних осіб).

 

Перелік конкурсних предметів для вступу: українська мова та література, історія України,  математика або іноземна мова. Умови вступу до НаУКМА у 2020 році.

 

Нагадаємо, що в цьому році в НаУКМА також стартує магістерська програма «Комунікації в демократичному врядуванні», що реалізовується спільно з Університетом Індіани (Блумінгтон, Індіана, США).

Детальна інформація про програму за покликанням.  

 

© 2012-2021 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна