v musei

Фрагмент східного фасаду. Сучасний вигляд
Фрагмент східного фасаду. Сучасний вигляд
Благовіщенська (Конгрегаційна) церква. З південно-східного боку влітку
Благовіщенська (Конгрегаційна) церква. З південно-східного боку влітку
Студентський performance
Студентський performance
Будинок ігумена Братського монастіря в очікуванні реставрації після передачі на баланс НаУКМА
Будинок ігумена Братського монастіря в очікуванні реставрації після передачі на баланс НаУКМА
Студентський performance біля
Студентський performance біля "нового" академічного корпусу.
Західний фасад
Західний фасад
Cонячний годинник
Cонячний годинник
Вигляд відновлений за гравюрою 1706 р.
Вигляд відновлений за гравюрою 1706 р.
Благовіщенська (Конгрегаційна) церква. Західний фасад з частиною Староакадемічного крпусу
Благовіщенська (Конгрегаційна) церква. Західний фасад з частиною Староакадемічного крпусу
"Новий корпус"
3-й корпус НаУКМА. Сучасний вигляд
3-й корпус НаУКМА. Сучасний вигляд
Центральна частина з ганком
Центральна частина з ганком
Охоронна дошка № 15/8
Охоронна дошка № 15/8
З північного кута
З північного кута
Панорама 1840 року.
Панорама 1840 року.
Благовіщенська (Конгрегаційна) церква. Східний фасад з частиною Староакадемічного крпусу
Благовіщенська (Конгрегаційна) церква. Східний фасад з частиною Староакадемічного крпусу
Перед реставрацією. Північний фасад.
Перед реставрацією. Північний фасад.
Кресленник здвінниці Ковніра 1750-х (?) років
Кресленник здвінниці Ковніра 1750-х (?) років
Новий академічний корпус
Новий академічний корпус
Частина північного фасаду
Частина північного фасаду
Північнимй кут
Північнимй кут
Північно-західна сторона. Фотографія 1860-х років
Північно-західна сторона. Фотографія 1860-х років
Благовіщенська (Конгрегаційна) церква. З південно-східного боку глибокої осені
Благовіщенська (Конгрегаційна) церква. З південно-східного боку глибокої осені
Звінниця на панорамі 1840-го року
Звінниця на панорамі 1840-го року
Сучасний вигляд
Сучасний вигляд
Вид на південний (дворовий) фасад будинку
Вид на південний (дворовий) фасад будинку
Частина внутрішнього двору
Частина внутрішнього двору
Західний кут
Західний кут
Північно - західна сторона. Сучаний вигляд
Північно - західна сторона. Сучаний вигляд
Поштова листівка початку 20-го століття
Поштова листівка початку 20-го століття
Західний (дворовий) фасад
Західний (дворовий) фасад
Південно-східна частина будинку
Південно-східна частина будинку
Частина північного (дворового) фасаду
Частина північного (дворового) фасаду
Південний годинник
Південний годинник
Північний фасад з воротами. Сучасний вигляд.
Північний фасад з воротами. Сучасний вигляд.
Фото 80-х років 20-го століття
Фото 80-х років 20-го століття
Внутрішній двір
Внутрішній двір
Фрагмент східного фасаду з куполом Благовіщенської конгрегаційної церкви
Фрагмент східного фасаду з куполом Благовіщенської конгрегаційної церкви
Макет одного з проектів реконструкції
Макет одного з проектів реконструкції
Північний фасад
Північний фасад
Західний годинник
Західний годинник
Вигляд східного фасаду з відкритою галереєю другого поверху. Гравюра 1730 року
Вигляд східного фасаду з відкритою галереєю другого поверху. Гравюра 1730 року
Вид Подолу з домінантою Ковнірівської дзвінниці. Фото початку 20-го століття
Вид Подолу з домінантою Ковнірівської дзвінниці. Фото початку 20-го століття
Західні ворота біля просфірні
Західні ворота біля просфірні
Західний годинник
Західний годинник
Кресленник південного фасаду 1730-1740 років
Кресленник південного фасаду 1730-1740 років
Так виглядав корпус 1992 року
Так виглядав корпус 1992 року
Західний фасад з воротами
Західний фасад з воротами
Сучасний вигляд східного фасаду.
Сучасний вигляд східного фасаду.
Фото 2002 року
Фото 2002 року
Західний фасад з прибудовою
Західний фасад з прибудовою
Північний кут
Північний кут
Кресленник південного фасаду. Обмір 1858 р. архітектора Спарро.
Кресленник південного фасаду. Обмір 1858 р. архітектора Спарро.
Північно-західна частина фасаду
Північно-західна частина фасаду
Північний годинник.
Північний годинник.
Східний фасад. Сучасний вигляд.
Східний фасад. Сучасний вигляд.
Сучасний вигляд
Сучасний вигляд
Східний годинник.
Східний годинник.
Креслення північного фасаду. Обмір 1858 р. архітектора Спарро.
Креслення північного фасаду. Обмір 1858 р. архітектора Спарро.
Південно-східна частина фасаду
Південно-східна частина фасаду
img_7886
img_7886
Фрагмент східного фасаду.
Фрагмент східного фасаду.
Південний (дворовий) фасад
Південний (дворовий) фасад
img_7888
img_7888
Сучаний вигляд західного фасаду
Сучаний вигляд західного фасаду
Внутрішній двір. Сучасний вигляд.
Внутрішній двір. Сучасний вигляд.
img_7990a
img_7990a
img_7991a
img_7991a
img_7994a
img_7994a
Помилка
  • JUser::_load: неможливо завантажити користувача з id: 49

Школа журналістики

Викладачі

Анотації курсів

Публікації

Проекти

 

Директор
Євген Миколайович Федченко
кандидат політичних наук, доцент
корпус 4, кімната 405
(044) 463 77 02
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Методист
Іванова Світлана Петрівна

корпус 6, кімната 212
(044) 463 58 63,  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
 
 
Історія МП “Журналістика” починалася з одного старезного комп’ютера, двох столів і п’яти стільців у 2001 році. З тих пір багато змінилося. Наші студенти працюють у сучасній студії із новітнім обладнанням, знімають та монтують власні теленовини, роблять радіосюжети, анімаційні ролики, журнали. Від свого заснування Могилянська школа журналістики випустила більше 200 студентів, що нині працюють у провідних українських та іноземних медіа, серед яких "Українська правда", "Новое время", "Український тиждень", "1+1", BBC, Радіо Свобода, Німецька хвиля, Euronews та ін. Девід Рендалл, автор підручника “Універсальний журналіст”, говорив про те, що немає американської, європейської чи бразильської журналістики. Є тільки два різновиди журналістики: хороша і погана. Ми вчимо робити хорошу, якісну журналістику в Україні. Ми створюємо нову атмосферу навчання. Врешті-решт, ми плекаємо цілком нову для України культуру журналістики.

 

Основне досягнення школи за цей час – це визначення кількох стратегічних речей.

 

По-перше, було визначено місію Школи, яка збігається з місією будь-якого західного медійного закладу: якісне навчання студентів та вплив на медійну галузь шляхом підвищення стандартів і конструктивної критики того, що відбувається в галузі. Центр медіареформ, створений при Могилянській школі журналістики, не лише розвиває галузь через семінари, тренінги, професійні конкурси, але й займається її критикою.

 

По-друге, було вироблено принципово нову філософію журналістської освіти, що достеменно вплинула і на формування навчальних планів, і на добір викладачів. Основним спрямуванням школи наразі є новини та висвітлення поточних суспільно важливих подій (news & current affairs) для різних типів медіа. Ми свідомо не запроваджували спеціалізацій, оскільки навчаємо "універсальних" студентів, що потім працюватимуть у сферах телебачення, радіо, друкованих ЗМІ та нових медіа.

 

По-третє, всі навчальні дисципліни розділено на два модулі (sequences) - науково-теоретичний та практичний. До першого модулю належать дисципліни, пов'язані з дослідженням медіа, масових комунікацій, аудиторій, міжнародних медіасистем, історії медіа, герменевтики тощо. До другого модулю увійшли предмети, зорієнтовані на практичне виробництво: тут вивчаємо друковані ЗМІ (газети та журнали), радіомовлення, телебачення та телевізійні новини, відеовиробництво, міжнародну журналістику, документальні фільми, мультимедіа, менеджмент ЗМІ та медіапланування.

 

Для дисциплін практичного модулю було чітко визначено принцип навчання - learning by doing - навчання через роботу. Передусім увагу приділено практичним умінням, їх застосуванню та вдосконаленню під керівництвом викладачів, що мають досвід практичної роботи у ЗМІ. Для цього відкрито телевізійну новинну студію, де щоп'ятниці "в ефір" (симуляція прямого ефіру) виходять справжні новини - "Епізоди". Студенти самі знімають сюжети, пишуть, монтують і видають програму в ефір.

 

Таке залучення студента у виробничий процес важливе з кількох причин. По-перше, воно виробляє вміння, що потім знадобляться у роботі. По-друге, воно дає змогу максимально наблизити умови навчання до умов майбутньої професії. Лише в навчанні студенти починають розуміти значення таких понять, як дедлайн, робота в команді, поза якими доробок журналіста нічого не важить, дізнаються, що в доброго журналіста не буває нормованого робочого часу: весь час, потрібний для роботи над завданням, - робочий.

 

Наш досвід, навчальні ноу-хау, наснага студентів і викладачів роблять Школу тим унікальним місцем, де зустрічаються важка праця, сміливі творчі ідеї, неповторне середовище та унікальні технології.

 

Детальніше про Могилянську школу журналістики читайте на нашому сайті.

 

© 2012-2025 Національний університет «Києво-Могилянська академія»
вул. Сковороди 2, Київ 04070, Україна